i wanna dance with you

Sitter hemma hos Fredrik med världens huvudvärk. Den vill fan aldrig försvinna, blir tokig! Jag knarkar tabletter som aldrig förr. Så sitter och glor runt på olika bloggar och checkar lite. Ska snart börja städa. Var visst lite dammigt här.. haha, så ska ta fram dammsugaren en sväng.

Om jag mår bättre ikväll och inte har så ont i huvudet så ska vi gå på bio och se den nya filmen som har premiär idag, nämligen Mammut :) den verkar vara super bra!

Har fått ett mejl om att mitt ellos-paket är packat och på väg hitåt :) Ap-nice.. kan jag gå runt i mina nya ugg´s nästa vecka och slippa frysa. Om typ 12 dagar så fyller jag 19!
Postat av: ronja

Aa faktist fina kläder:D

Postat av: beccs

Tack så mkt sötnos :)

2009-01-23 @ 15:20:09
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: Emeliie

Känner mig taskig som är borta då :( lovar att gottgöra dig bejb <3 hoppas ni får kul på Bio :D

2009-01-23 @ 16:07:15
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback