How can you be so immature?

Idag så slutade vi 12, fyfan så skönt. Jag åkte hem och sjöng lite singstar haha. Sen fick jag för mig att åka till Linköping och hälsa på Farmor på hennes jobb, så tog tåget o så dit. Var där i typ 2 timmar sen tog vi bussen hem, o jag mötte Lina på stan för en fika. Eller snarare för att äta, jag tog en ciabatta med skagenröra, sjukt gott. Sen kom även Fanny så drog vi hem till henne o lite så. Kom hem någongång vid halv 10 så då tog jag ett bad, fyfan så skönt..Så nu ska jag strax krypa ner i min säng och läsa boken. Har kommit en bra bit i den, så jävla skönt. Ska försöka att läsa ut den i helgen.. På lördag lär jag vara lite bakis, så då kan jag ligga hemma och läsa den. På lördagskvällen blir det nog att träffa Cissi och Frigge :) Trevligtrevligt!

Imorgon är en ganska så skön dag, inte så lång. Går till 14, men måste åka ifrån skolan tidigare ska nämligen till Psykologen sen blir det att gå på Rättegång med tjejerna! Innan kanske det blir en fika om vi hinner med det, men det lär vi ju hinna, för den börjar inte förän vid 16.

Jag måste bara skriva att vår klass suger så jävla hårt just nu.. De borde dela den i 2 grupper. De som vill något med skolan eller dom som inte vill. Men skulle de säga så så skulle väl alla säga att de vill. Men de i grupp 2 eller vad man ska säga kan ju bara ta sig någonstans.. För så himla jobbiga och skriker o håller på och stör och kommenterar i hela jävla tiden. M & jag heter tydligen mcdonalds 1&2.. Där ser ni bara det mogna med den tjejen som sa det.. Hon fyller 18 år, det kan man fan inte tro. Jag trodde att man hade växt till sig och skärpt sig när man redan börjar på gymnasiet till och med, men inte fan den och den och den i vår klass, så himla omogna, väx upp för i helvete.     - FÖRLÅT att  ni behövde läsa något så ointressant! men är bara så förbannad just nu!


GODNATT!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback