Första tisdagen år 2009

Anna och jag möttes igår på stan och gick runt lite. Så gick vi ín på Åhlens där hittade jag en parfym till mig och Fredrik :) Luktar jättegott båda två tycker jag :) Jag tror han uppskattade den lilla presenten ;D haha.

Idag vaknade jag upp med jordens ryggont, tyckte att det var konstigt. Så efter ett tag fick jag ont i magen också, då förstod jag vad som skedde. Så vi var tvugna att åka hit till mig, så jag fick ta tabletter.. Har nog aldrig tagit så lång tid för tabletterna att värka som idag. 2 och en halv jävla timme tog det. Helt sjukt. Ändå tog jag en jätte starkt tablett. Men skönt att ha fått den i alla fall.. Så nu har Fredrik i alla fall fixat nedladdningsprogram och hela det köret på datorn. Så nu har han laddat ner Step up 1 och 2 o Coldplays nya skiva.   


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback