torsdag

Igår när min älskling kom hem ifrån jobbet hade han köpt med sig bakelser och sen så fick jag 5 jättefina rosor av honom :)  Så lagade vi mat, badade och såg på andra avenyn och semestersvenskar :)

Idag när jag gick till bussen ute i ättetorp, så i en ganska så brant backe så satt det en skata där och tuggade på något.. Jag tänkte "vem fan slänger ut ett köttstycke mitt i backen" men fan det var ju en äcklig jävla råtta, jag blev livrädd och började skaka. Jag är verkligen jätte rädd för råttor. Usch o fy! Så var jag hos en gynekolog och kollade på psykologen, sen till skolan på möte. Sen åkte jag till maxi o var där med Mathilda, hon klippte sig på hårvårdsbaren. Blev verkligen jättefint. Det var även jätte fin utbyggnad maxi har gjort, kanon fräcsh ett + är att Delicious kebab har öppnat där :)

Nej, nu har jag jätte bråttom ska åka om en kvart till dansen, men har inte bytt om så dax att göra det. Fredrik ska hämta mig efter ;D

EMELIIE OM DU LÄSER, SKICKA ETT SMS TILL MIG OM HUR  DET BLIR IMORGON :D
Postat av: Becca

hihi glad jag blir :):) tack så jättemkt gumman! Hur mår durå?

Postat av: ssara

å håller med, maxi har ju blivit kanon fint och dyng fräscht :D:D

bästa andra avenyn ;D

2009-03-01 @ 11:19:37
URL: http://sssara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback