underbara julafton

Julaftonen var kanon, började med en mysig lunch hemma hos Fredriks pappa och co. När vi hade käkat öppnade vi julklappar vi fick en blender och spelet "Fia med hutt". Efter de åkte vi hem och hämtade resten av julklapparna och drog till mormor o hämtade henne. Så var jag och hon uppe på kyrkogården och tände ljus hos morfar och hos hennes föräldrar. När vi var klara där åkte vi ut till smedby och firade mamma lite, såg kalle banka + kan du vissla. Vi öppnade även julklappar. Där fick jag böcker, ögonskuggepalett, primer, väska, strykjärn, parfym + pengar. Vid 5 åkte vi till farmor & farfar. Åt mat och myste. När kusinerna kom öppnade vi julklapparna. Där fick jag bakgrejer, choklad, kläder, spagrejer, biokortx2, läslampa + pengar. Vid 20 var vi ute i Åby, där öppnade vi julklappar direkt när vi kom. Fick handvärmare, eltandborste, spagrejer + en biljett till musikalen Grease :D Hur underbart är inte det då?! Jag, Matilda och Helen ska gå på det i Stockholm den 6;e mars. Det blev en kanondag med massa mys och jag älskar att umgås med familj och släkt :)

Postat av: feztis

Tack :) Tycker bilden blev jättebra :)

Postat av: feztis

Vad bra att du blev nöjd, låter som du fick mycket fint :)

2009-12-27 @ 13:54:50
URL: http://feztis.blogg.se/
Postat av: Camilla

..Haha tack ;) låter som du haft en väldigt bra jul, härligt :D

2009-12-27 @ 16:05:39
URL: http://fleming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback