wonderful

Nu har jag duschat, gjort en hårinpackning och sen fixat naglarna :) Känner mig mycket fräschare nu. Ska även åka ner till Fredriks mamma, så ska Matilda få platta mitt hår och så. Jag hatar att platta håret själv, det blir aldrig bra!! Matilda plattar tusen gånger bättre :) Sen ska jag nog ta och se " En shopaholics bekännelser". Så ska vi även laga lite käk, det blir nog ägg och Bacon o sallad för min del. Ska bli smarrigt!

Imorgon ska jag ta 11.10 bussen in till stan, så får jag väl gå en sväng innan det är dax för upprop i Aulan kl.13. Kanske får med mig något snyggt hem?! Ska leta efter ett par likadana jeans jag har ifrån Ginatricot fast i svarta. 

På onsdag drar ju Augustifesten igång, får väl se vad de har att bjuda på er år. Det är i alla fall Rix Fm på torsdag. Vet att Agnes, EMD, Martin Stenmark och Lili&Sussie kommer, sen får man väl se vilka det är mer?! Ska träffa King-kong där iaf :) 

 Fanny & jag på Hotellet i Grekland. <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback