G R E K L A N D

Vaknade med världens konstigaste huvudvärk imorse. Men tog tabletter så den gick över. Halsen värkte och jag var snuuurig. Men nu är det mucho bättre :) Jag vill inte åka på något skit nu, det får komma efter Kreta.

Lägger upp lite bilder sen Halkidiki!

Vi lämnade ett regnigt Sverige!

Det första vi gjorde, var att gå ner till stranden
och svalka oss :))

Vi gick och käkade, jag tog en Grekisksallad!

Fanny är såååå snygg!

Vi träffade våra grannar, så blev det efterfest på våran balkong.

Fanny & Tougba lite dragna kanske? haha.

Innan vi skulle ut och käka :) Hela den kvällen gick jag med
inpackning i håret, så snyggt, haha.

Inne i Hanioti, stan så att säga!

Vi dummade oss litegranna innan vi fick våra Pita-gyros.
Som för övrigt var svin goda!

En så kallad t u r i s t! haha.

En till så kallad ;) HAHAH!

haha, vilka snyggingar!

Jag älskar att baaaada!

Bästa bilden ;D

Piña colada!

Vi firade midsommar med grannarna :)

Vi hade fixat snaps och massa frukt + bär :)

Malin, Alfred & Fredrik :)

Madde & Fanny :)

Jag och Madde med våra goda drinkar ;)

Fanny spraaaaaaang i ;D

Pooose på mig!

poooose på Fanny ;)

Planet hem! Tack gumman för en oförglömlig resa :) <3

Postat av: Jenny

Svar: Oj, har du hållt ut så länge alltså? BRA!! Men precis, jag ska variera med nyttig mat utan kolhydrater och sen den där ersättningen.. tror de kan bli bra. Sen börja träna riktigt ordentligt!!



Härliga bilder!!!

Postat av: Fanny

TACK SJÄLV ÄLSK :) VILL BARA TILLBAKA !!!

2009-08-23 @ 14:08:46
URL: http://faaannnnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback