Lite shopping

Var på IKEA i några timmar. Vi gick runt där o tittade lite efter saker till Fredrik ska flytta. Det finns vissa grejer som är sjukt snygga. Jag vet i alla fall vad vi ska köpa när han har flyttat. Nästa fredag får han nyckeln! Så då ska det börjas och slipas och spaklas, sedan tapetsera. Fredrik var och hämtade ut ett par grå-tapeter idag. Det ska han i "vardagsrummet". I köket så ska vi göra om, vi har hittat en snygg på Bauhaus. Så vi får la se. Jag fick med mig ett par grejer hem idag. Har tagit bilder + på det jag köpte igår.

 
Båda kommer från Vero Moda, jag kunde inte bestämma vilken färg jag skulle ta. 260 kr för båda!
 
Man ser inte så bra, men ett par Haremsbyxor ifrån Ginatricot + solglasögon. 58 kr, fyndfyndfynd säger jagbara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback