glasögonorm

Gick ner till Centrum och köpte cigg på Tobacca. Sen gick jag till Fredriks mamma och blev  kvar där i 2 timmar o lite mer för att Fredrik kom och skulle äta. Så satt där nere och pratade o rökte lite. Jag har fått ont i benhinnorna, bara för att jag inte har varit ute och rört på mig på länge så sätter det fart nu på benen. Jag hoppas det går över i alla fall. Nu ska jag försöka gå ut och promenera varje dag. Vi ska åka hem till mig om ett tag, jag måste tvätta lite kläder. Fanns ingen tvättid här nere. Men har ingen större lust att tvätta där nere heller för den delen.

Nej, nu måste jag packa ihop min "smutstvätt" så att vi kan åka hemåt.

 en liten Emelie-Pemelie.
Postat av: EmelieCatrine

Vet, 8 timmar. Fy fasen! :-) Hur är det med dig då Emelie? När börjar skolan igen, snart va? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback