Långfredag

Igår åkte jag och Fredrik till Öb och gick o kikade runt lite. Så hittade vi en hårtrimmer, så när vi kom hem till hans mor, så blev det att raka skallen på honom, dock inte allt hår. Tog 12 mm. Det blev jätte fint :) Så efter det så tog vi o grillade kyckling, mumma på det då ;] Så tittade vi på Grannfejden, så ringer min mamma och pratar skånska och både jag o hon garvar som jag vet inte vad. Jag tjöt nästan av skratt, haha.

Idag har vi varit inne på maxi och så. Köpte en t-shirt till min älskade som han fick i påskpresent :) och av honom fick jag 4 trisslotter ( 2 var det vinst på a´ 25 kr) och en näspiercing :)) Gullepluttisen min är såååååååååå bra!! 
Nu ska han snart åka o hämta hans mammi o co så ska vi börja laga tacos när han kommer hem :] 


GLAD PÅSK [;  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback