Helgen i ord.

I fredags när jag kom hem ifrån skolan, så satte Emelie och jag på altanen och solade i 2 timmar. Så otroligt skönt var det. Så åkte vi och hämtade Anneli på jobbet. När jag kom hem och skulle packa så ringde Camillis och berättade att det brann i Bjärbytorpet, och nyfiken som jag är utav mig var jag tvungen att åka och titta. Och visst det, stog ett hus i eld och lågor, stackars dom som bodde där. Läste i tidningen att försäkringsbolaget var skeptiska till att bygga upp huset igen eftersom att takbalkarna var nere o så. Helt sjukt tycker jag. Va fan bara och bygga upp det igen, man tuttar ju inte på sitt egna hus med flit precis. Det var ju en olyckshändelse. Så jag hoppas på att de tar tummen ur röven o beslutar att de ska bygga upp det igen :)) Senare vid 5-tiden åkte jag och älsklingen o handlade på Willys, fick med oss en hel del mat hem.

Igår på dagen åkte vi till Mediamarkt och skulle kolla på något. Så var det artister där, så vi såg Lili&sussi, Shirley Clamp och Erik Segerstedt. Var väl helt okej. Sen på kvällen åkte vi och grillade på en jättemysig plats nästan vid Sörsjön, mysigt som tusan, Och köttet blev skit gott!!

Idag har vi inte gjort så mycket alls, bara slappat och så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback