Annandagpåsk

Fredrik fick hämta ut en ny soffdel, då jag råkade hoppa lite lätt i den förra. Så att den gick sönder. Så nu håller han på och försöker sätta ihop den men det går inte så jätte bra tror jag inte?! Så när vi hade lämnat hans jobbarbil så skulle vi åka till halvars, när vi väl kommer dit så är är det för jävla lång kö. Så vi skippade det och åkte till maxi istället och käkade glass. Så skulle Fredrik lösa in hans trisslottsvinst på 25 kr sa han, så jag gick ut och rökte. Sen när han kommer ut såg han så jävla glad ut, inte fan blir man väl så glad över 25 kr, tänkte jag. Så jag sa du har inte alls vunnit 25 kr, du måste vunnit mer. Så vare så att de var x10 på lotten. Han var snäll o gav mig 100 kr ;D TACK ÄLSKLING!

Om 30 minuter ska vi åka hem till mig och grilla med min familj, myyyys!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback