onsdag

Har varit på sjukhuste nu på morgonen, låg dock inte så jätte bra till. Men det är väl bara att försöka att komma ihåg den där nedrans-jävla-medicinen. Nu har jag bara suttit här och kollat lite på resor. Mathilda, Emelie och jag ska åka till Grekland nästa år i 3 veckor. Ska bli nice faktiskt :) har suttit och räknat på hur mycket pengar jag kommer att ha nästa sommar om jag sparar så mycket som möjligt. Och det är en hel del kan jag lova. Kanske man kan åka på 2 resor den sommaren? ;)

Nu måste jag börja göra mig i ordning ska ner till stan och käka med Emeliié :) Är ledig idag, för min praktik börjar inte för ens nästa onsdag. Mycket skönt :)

Pusss!
Postat av: Emeliié

Beeeeeejb , vill åka med dig till turket <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback