...

Gårdagen blev väl inte så jätterolig, började i lägenheten och för festa lite med Mathilda, Emelie och Erica :) Körde lite våghals o fixade oss. Sen åkte vi till en fest i Haga. Var väl ingen höjdare precis, så drog till Pryssgården till ett par andra. Så satt vi där ca. 1 timme. Fick skjuts till stan av Martin, så tog vi bussen hem.

Idag blev det att åka ut till kusinerna där vi blev bjudna på grillad kyckling och klyftpotatis. MUMS! Så var vi där ett par timmar, sen åkte vi hem. Så då drog jag och Mathilda till stan en sväng, åkte lite buss och så. och nu så sitter jag här, borde gå och lägga mig. Ska förhoppningsvis och träna imorgon med Erica :) Vi får la se, hur trött jag är. Ska övningsköra senare på kvällen med pappa :) Han lär ut bättre än mor min iaf ;P haha.


I´m always by your side, Emeliié Ruukel <3

Postat av: Karin

tack för grattis:)! Ha en fin dag!

Postat av: Emeliié

Tack gumman , finns alltid för dig med bejb.. är inte inne här så ofta så såg det inte förän nu Loe you Bejb<3

2008-09-11 @ 10:11:12
Postat av: Emeliié

Tack bejb, finns för dig med gumman,, är ju inte inne så ofta men läste detta nu tack bejb,, love you <3

2008-09-11 @ 10:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback