hjääälp!

Läste karinolofssons blogg nyss där hon skriver om influensan att den kommer drabba 4000 i år och att den är farlig. Fan jag har ju världens hosta och ont i halsen. Blir ju fasiken rädd när man läser det där. Får hoppas att jag klarar mig då ;P Det är ju sjukt jobbigt o vara sjuk. Kändes som att jag nyligen var sjuk med samma grejs men det var 3 månader sedan. Fast då var jag nog ännu mer sjuk.

Postat av: Karin

men snälla du NEJ NEJ influensan är INTE farlig. inte farligare nu än något annat år.. eller jo för mycket gamla och sjuka är den farlig, men annars absolut inte:)

Postat av: HannahSthlm

Är nog ingen fara..om du inte är dödssjuk redan eller över 65 år;) Ha en fin tisdag!

2008-10-28 @ 07:58:22
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: sunniva

sv: tack tack :D min kille köpte den för att göra mig glad. gissa om jag blev det ;)



äsch, så farligt är det nog inte.

2008-10-29 @ 22:43:01
URL: http://sunniesunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback