helgen typ

I torsdags hade vi studiedag, vilket inte ledde till att jag pluggade i alla fall. Det kändes inte som att det behövdes. Haha, så drog ut till Emeliié och övningskörde, vilket dock ledde till att jag hamnade i diket :O Skulle bromsa men tröck på gasen istället. Men det kan även hända den bästa ;) nejnej, jag är sämst. Vi åkte in till stan och gick o strosade runt med våra sköna lirare Alexander och Fredrik.

I fredags blev det att gå på 2 lektioner och endast ta närvaro på sista lektionen, rusade därifrån. Vi hade sjukt bråttom skulle med bussen till Linköping vid 3. Vilket vi också hann, jag fick sminka mig på bussen vilket inte resulterade i så jättefint precis. Var på Ljunkan ett tag och väntade på Fredrik. När han kom åkte vi i till stan och åt på mcd och så gick vi runt lite och kollade. Köpte mig en body på Ginatricot :) sälllan. Jag älskar faktiskt bodysar, det är grymt snyggt med en högkjol till. Funkar även hyffsat till chinos. Måste köpa nya svarta chinos mina ifrån Monki är super urtvättade. Vi åkte hit till Norrköping i alla fall. Grabbarna skulle på bio o vi åkte hem till mig och drack litegrann. Så åkte vi ner och mötte upp dom igen. Så blev det att hänga utanför Hugo och Otten, Emeliié är tyvärr inte 18 år än så. Men vi stötte på lite folk som stannade ute hela natta tills vi åkte hem.

Igår så blev det att jag drog till mormor på en fika. Så kom Emeliié igen på kvällen så åkte vi ner och träffade lite folk :)) Erica, sååå söt-full. Gapade så att hela mcd hörde. Så åkte vi hem hit och glodde lite på någon film på tv, läste även i min engelskabok. Verkar superbra. 

idag så sov jag rätt länge. Åkte med grannen ner till Söderköping och träffade Kyrsa. Så har jag övningskört och inte kört ner i ett dike denna gång. Körde ifrån Braviken hem, gick hyffsat bra :) Så imorgon måste jag ringa runt lite till olika körskolor och höra efter lite. Följde med Emelie igen ner till Söderköping, då var även Micke och Helane med ner. Så stod vi där och snackade och så. 

Nu ska jag ta och gå och lägga mig och läsa någon av mina böcker. Diving in eller Sprängaren
Postat av: Tobias

svar: en bra helg här :D själv?

Postat av: Emeliie

haha så jävla kul ,, du och jag pullan ,, älskar diig sååå jävla mycket <3 bäst bejb <3

2008-10-13 @ 20:29:44
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback