mysig helg

vi vaknade tidigt idag, var uppe redan vid typ halv 10. Men gick o la mig en stund och vaknade nu igen.. Fredrik har dragit ner till sin mor för att lämna sin tvätt ;P haha. Annars har vi inte gjort så mycket i helgen. Myst och sätt lite på tv och film. Så åkte vi o köpte pizza igår, satt ju inte helt fel om jag säger så.

Idag måste jag nog hem ganska tidigt eftersom att en jävla uppsats ska vara inlämnad imorgon :( Hatar att skriva uppsats. Fattar inte varför vi ska skriva inom turismen?! Men om jag lyckas med den, så kommer jag antagligen att få ett VG i den kursen :) Så vi får la hoppas på det bästa.

Annars i veckan så händer väl inte så jätte mycket. Tandläkaren imorgon, efter det blir det att träffa Fredrik skulle jag tro. Vi har varit tillsammans i 1 månad imorgon. Haha. På tisdag hade jag och Erica tänkt och träna igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback