måndag

Nu sitter jag och mathilda i Bibloteket och glor runt lite. Har varit på sjukhuset nu imorse med mamma. Nu har jag visst glömt ett par dagar med medicinen, så ligger sjukt dåligt till. Jag hatar verkligen den där jävla medicinen, mår så jävla dåligt av att behöva ta den. Bara tanken mår jag dåligt av. Deppdeppdepp. Så ska tillbaka till sjukhuset på torsdag. Åh då måste jag åka själv. Mammi jobbar då. Fuckfuckfuck.

Helgen har varit bra i alla fall. I fredags åkte jag till Fredrik, såg på idol och bara myste :) I lördags blev det att dricka lite vin med Erica. Sen drog vi till mcdonalds. Igår övningskörde jag typ till Fredrik, såg drog upp till honom och var där i ett par timmar. Han låg i sängen typ hela tiden, haha så dåligt.. så jävla bakis. Så myste typ bara..

Nu har vi snart svenska, sen ska jag dra hem. Pallar absolut inte mer idag!
Postat av: king-kong

jag kan följa med dig om du vill.

2008-11-24 @ 15:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback