Kill me

Vaknade vid halv 10 idag :O försov mig rätt rejält. Men mår inte så bra, har gått och blivit smittad av alla som är förkyld just nu. Jag hatar och vara förkyld men älskar och vara hes. Inte för att jag är det, men kul om jag blir.

igår fyllde vår granne 50 år så vi var inne där med blommor och present :) så blev mamma, pappa och jag kvar där inne. Dock stannade jag längre än dem. Satt i soffan och såg på s.o.s Gute och kollade tradera med Emelie. Gu så fina grejer det finns. Emelie vann en sjukt snygg klänning häromdagen.

nu ska jag strax gå och duscha och fixa mig och sen dra ner till tågstation och köpa tågbiljetter till Stockholm på måndag. Mammi och jag ska dra dit och shoppa o mysa lite :)

imorgon är det öppet hus på vår skola, jag ska guida :/ sjukt tråkigt! Ska vara där mellan ca.8.30-13.00. Jag som hade velat gått ut ikväll. Men känner inte så mycket för att vara bakis där imorgon. Efter öppet hus ska jag åka ut till Fredrik :))

Postat av: Becca

Tack sötnos!

Postat av: Emeliie Ruukel

Skiiiit , ska ni vara där sååå länge :P

men jag ska smita efter min halvtimme :P haha

jag ville med vara Guide :O

2008-11-28 @ 18:15:45
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback