if I were a boy

Nu ska jag gå och plugga på Naturkunskapen som jag har omprov i imorgon. Lyckades inte så jätte bra på det förra gången. Fick veta provet dagen innan, så det är därför. När jag har pluggat ett tag så ska jag ta och lägga mig i ett bad och göra ansiktsmask och hårinpackning, sen även måla naglarna. Måste även åka och köpa cigaretter sen, eller kanske ska försöka och klara mig utan(?).. Får se om jag gör så eller inte.

hittade även ett par snygga pumps på h&m.. De skulle jag vilja ha, men kan ej gå i pumps. Då jag har 2 olika storlekar på fötterna..





Ha till jeans eller till typ någon snygg klänning :)
Postat av: Becca

Roligt att du kommenterar mkt :) blir superglad!

Postat av: Johanna

sv: ja, visst är dom grymma. Topshop kan det där med pjucks.

2008-11-24 @ 19:56:47
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Emeliie Ruukel

Dom var jätte Niiiiice :D Nyår passar dom till LKPG eller ;) <3 älskar dig vännen <3

2008-11-26 @ 21:49:33
URL: http://emeliieruukeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback