tisdag

Bra dag idag :) spelade vollyeboll på idrotten, så kul. Vi var endast 9 styckna, och bara tjejer. Så det var skönt, men det hade varit roligt med några flera :) Så när jag kom hem ringde farmor och så pratade vi lite, så frågade hon om jag hade kollat mitt konto, det hade jag ju inte gjort. Så gick in nyss, så hade hon satt över 300 spänn. Det tackar jag så hemskt mycket för :)) Går alltid åt!

Nu ska jag och Mathilda ta bussen ner till stan och träna på sats. Men innan blir det en runda på stan. Ska försöka leta skor idag också och även lite kläder till på söndag. Ska även kolla på konfirmationspresent till lilla Mois :)

Hörs, Puss!¨



ps. Jag saknar dig min vän Emelie Harrysson.

Postat av: Anonym

hah aw, jag antar att din mamma kom ihåg att hälsa! jag saknar dig också ju. vi får helt enkelt styra upp det här med att ses jävligt snart. maila ditt nummer eller så. pusse!

2008-05-06 @ 22:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback