Paaaastasallad is the shiiiiit

Nu har det gått ett par dagar sen jag sist skrev här. Jag har inte sovit hemma, har sovit i min farmor och farfars lägenhet med Mathilda och även Cissi en natt. Vi har haft det super mysigt ute på balkongen. Det är skönt och komma bort lite ibland. Har även varit i Gistad en sväng och igår var vi i stan, drack lite vin och så.
Idag var det Moas konfirmation som gällde. Så det var bara att pallra sig upp till 11. Var ute vid kyrkan redan vid halv 11. Där mötte Mathilda och jag upp Fanny. Och gu så mycket vi skrattade. Helt sjukt kul!

Nu om ca. 30 min ska Mathilda och jag iväg lite.

Imorgon är det skolan som gäller igen, har prov i praktiskmarknadsföring men har glömt böckerna i skolan. Så kommer nog inte att gå så bra precis. Får väl försöka och ljuga ihop något om varför och blabla.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback