Fanny&me

igår kom Leo o Bruno och hämtade mig och Fanny, så åkte vi dit och började dricka direkt och så körde vi lite olika kortspel. De söp mig under bordet ordentligt vill jag lova, fyfan! Jag och Fanny somnade redan kvart i 12.. Absolut inte likt mig. Men vi hade kul för det, mycket skratt. Så Tack för en riktigt kul kväll :))

Idag kom Carina och Dicka och hämtade oss, så åkte vi till F.13 där Fanny övningskörde så otroligt duktig är du gummsan :) Sen så åkte jag hem och firade min syster som fyller 16 idag :) grattis Fisen! Så nu ikväll har jag varit hemma hos fanny och sett på 2 beck filmer, vet dock bara namnet på en, mannen utan ansikte. Den var riktigt bra :)

Så kom hem för inte så länge sen, då kokade jag ägg och så gjorde jag även en jättegod sallad, bestående av grillad kyckling, tomat, gurka och fetaost :) Muuuums..

Postat av: fanny

haha tack gumman :) , ja det var en bra kväll måste göras om !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback