tröööttis.

I onsdags så träffade jag Cissi, vi gick på stan och åt med Emeliie, Alex och Cicci :) Lite roligt att Emeliie skulle sova hos Cicci och Cissi skulle sova hos mig. Vi åkte även till maxi och latjade runt lite. Så åkte vi hem och såg lite på fråga Olle. Så ringde vi Micke, så kom han och hämtade oss. Så drog vi en runda ut på landet och i Navestad.

Så igår vaknade jag upp, orkade inte gå till skolan. Men var ändå tvungen att gå upp vid 11, hade gärnat legat ett tag till, var så himla trött. Men skulle ju vara hos psykologen vid 13, så hade lixom inget val. Efter det så träffade jag Cissi igen, så gick vi på stan och glodde runt lite. Köpte jeans och ett linne på Cubus, så åkte jag till farmor så sydde hon upp dem. Blev kanonbra.. Så åkte vi ner till stan sen och så fick jag 3 par skor och 1 tröja och 1 linne :) Tack så mycket Farmor ;D haha.
Åkte hem, åt och fixa mig så blev det fest i stan hos Rasmus, blev lite guitar hero och singstar,lite roligt sådär. Så sov mattan och jag hos Emeliie. Kom hem för 2 timmar sen. Så nu harj ag fixat mig lite, så snart kommer de och hämtar upp mig igen, så ska vi ner till Jönköping och Elmia. Ska bli superkul. Kanske lägger in lite bilder senare :D

Bye for noW.

Postat av: Emilie

Singstar är alltid roligt :)

Postat av: sara

okej va skönt :D jodå det är bra här med! händer det något skoj på lovet då? ;D

2008-03-21 @ 14:14:17
URL: http://sarafranzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback