Tisdag

Hänt mycket med grejs idag, först var det skolan.. Var på alla lektioner idag. Var sedan på badet och gymmade i 2 timmar med Mathilda. Så har jag även färgat och klippt håret, blev väldigt ljust, and I like it :)) När jag var klar med det åkte vi till mcd och mötte Camilla för att betala Göteborg, som sker den 16/3. Wihu i´m so happy! Ska gå på en turismässa där nere och kolla runt lite, och gå på någon föreläsning och sedan så blire stan.. Shopping för hela slanten blire nog ska ni se :)) Så köpte jag även med mig VeckorRevyn och en nypressad Brämhultsjuice hem. Jag verkligen älskar den juicen, jummiiie! Så den har jag suttit och slörplat i mig nu, eller har nästan halva kvar.

Strax blir det sängen med VeckoRevyn. Ska se vad det skriver den här gången då i tidningen. Ibland är den verkligen jättebra som att jag älskade den tidiningen när jag var sjuk för 2 år sedan. Har aldrig varit med om en så bra tidning som då. Nu är VeckoRevyn lite halvtaskig faktiskt. Vill ha tillbara Ebba Von Sydow, hon var mycket bättre :)) Vet att det inte är många alls som håller med mig men fan, det är min åsikt om VR!

Imorgon ska jag till Cubus och jobba lite, hoppas Mathilda, Johanna, Isabelle och Maria jobbar ((: Då blir dagen perfekt. Tänkte även gå till det nya matstället vid Ströget och käka en bit mat imorgon på lunchen. Så ska jag även köpa en inpackning till håret.

image328

Postat av: Abelleah

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback