Puss&Pill

Sitter hemma hos min moster + familj ute i Eksund just nu, vi åt smörgåstårta för ett tag sedan och snart så blir det prinsess-tårta. Så emellan sitter jag här, orkar inte lyssna på allt babbel där nere. 

Sitter även och kollar på stugor på Gotland, vill jätte gärna åka dit i Sommar. Så ska se ifall brudarna och grabbarna ska med dit, skulle vara väldigt nice (: Toftastrand, Visby och Gutekällarn :) Underbara Gotland.
Hittade en stuga som ligger lite utanför Visby och ca.3 km ifrån Toftastrand för ett ganska så bra pris faktiskt..
Var där för tre år sedan med Emelie Harrysson, var jättekul och trevligt. Var på Fårö och gjorde massa med roligt. Finaste vädret hade ju då vi rå den sommaren. Fikade brevid Gudrun Schyman och såg Dogge, Orup och några till kändisar.. Var ju politikerveckan då och de snackade endast om terrorattacken i London, minns att vi var och tittade på Maud Olofsson när hon predika. Haha.

sen ska jag hem och lägga mig i sängen och digga musik, se lite på tv:n och läsa min VeckoRevyn. Mys helt enkelt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback