kortgenomgångavhelgen.

För en gång skull så tänkte jag att jag skulle plocka fram lite böcker och börja plugga lite, idag blir det turism. Ska ha läst rätt många sidor tills imorgon och börjat besvara ett par frågor. Så det ska jag strax göra. Så kanske det blir en fika ikväll, om någon vill följa med? :) Men det tror jag nog att Mattan vill.

Annars ihelgen så blev Mathilda och jag kvar hos Cicci så sov över där, och drog ifrån henne rätt tidigt på morgonen. Åkte hem och duscha så drog jag till Camilla. Så vid 4-tiden blev jag och mathilda hämtade av Emeliie, så drog vi till Alex, där bjöd Emeliie på tårta eftersom att hon fyllde år. Och den var riktigt god måste jag säga. Trevlig familj det där, så gav vi varandra lite presenter, jag fick en t-shirt/kjol ifrån Ginatricot, ett par trosor med bollar på typ och så till sist en minivibrator. Jag trodde jag skulle dö, så berättade Emeliie det när vi satt och fika där med hans familj och Emeliie´s pappa. Alla brast ut i skratt iallafall. När vi hade fikat klart så fixade jag till mig det sista så drog vi ut till Bjärka Säby och festade gärnet. Blev väl inte så där jättelyckat. Blev rätt mycket bråk.. Jävla fjortisar som ska komma och förstöra allting.

NU: PLUGG!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback