tuduludu

Helgen har gått riktigt fort, har haft en rätt kul helg :) Var i Linköping i fredags och festade, blev sent. Gick och la mig halv 2 på lördagen och sov till halv 6, inte många timmar det inte. Så åkte vi ut till Arkösund vid halv 9 med Leo, Bruno och Tubbe :) Var inte så kul, dåligt väder och jag var helt cpseg+ att jag hade ryggont. Igår sov jag typ hela dagen, cpont i ryggen + ont i halsen som jag fortfarande har. Mamma tittade i min hals förut och hon tror att jag har halsfluss. Usch och fyfan. Hatar det. Hade ju det för inte så länge sen. Exakt 2 månader sen. Så hoppas på att få pencillin imorgon hos läkaren.. Så att jag kan följa med till Halmstad och Göteborg på torsdag och fredag :) Ligga på Tylösand hela torsdagen och freeport-outlet på fredag förmiddag+ lite chill i stan i Göteborg och eftermiddagen och kvällen blire Liseberg ;D riktigt nice!

Postat av: Troyhilde

Hi, I just wanted to say that I really like your site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback