goodbye

Det blåser fan storm ute, blir ju livrädd. Jag som ville ta en cigg strax, men nu vetitusan alltså. Det ciggpaketet jag har nu, ska vara det sista.. se hur länge jag klarar mig. Farmor sa idag till mig, att jag inte skulle få några pengar av henne annars.. Hon vill inte hålla på och betala en massa skit till mig. Nu när hon lyckats och sluta efter alla dessa år hon har rökt. Jag fattar inte ens varför jag började? Kan någon förklara för mig varför man ens gör det? Det är bara så dumt. Nu tycker väl ni att jag är störd i huvudet.. Men jag vill lova er, det är lättare än ni tror att falla för grupptryck. Det var nog den mesta delen till att jag började.. Så nu får det vara slut!!!!
Postat av: Tobias

svar: lefkas :D sjdå?

Postat av: Tobias

svar: gött :D

2008-06-25 @ 19:39:38
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback