home

Nu har jag varit hemma sen igår natt, har varit helt underbart och få kommit ifrån Norrköping ett par dagar.. Var på Tylösand i torsdags, kom dit rätt sent så fick inte någon speciell färg direkt. Fast det får jag ju aldrig ändå så ;P
I fredags gick vi först på morgonen in på Gekås och kollade lite, fick med mig lite skit. Från skobutiken utanför fick jag med mig 2 par plastskor hem.. Har ett par blå innan, men nu köpte jag röda och svarta. De är apsköna! Så gå till skopunkten och köp er ett par ;D snyggt till ett par stuprör och någon snygg top ;D efter det åkte vi vidare mot Lerum och träffade Adam som jag träffade på Kreta för ett år sedan, helt sjukt.. hihi. sen så åkte bilden emot Liseberg :)) jag älskar verkligen karuseller, bästa. Och så vann jag stjärnvinst på Kexchoklad hjulet ;D wihu, inte ofta jag har sådan tur.. Vann på nummer 12.

Igårkväll träffade jag Marcus som man inte sett på 1 år eftersom att han har varit i USA. Kul, så kom även Fanny, Philip och Mattias. Så gick vi hem till Fille och såg på en rikitgt bra film, minns ej vad den hette. Men sjukt bra. Vid halv 5 kom jag hem och somnade som en stock.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback