Hihi

Nu ska snart Cissi och jag gå och handla lite mat, idag ska vi äta pastagratäng :) Micket góttit!
Mathilda åkte till Grekland imorse, hoppas att hon blir brun :) Mamma, pappa och våra grannar har pratat om att åka till Köpenhamn ett par dagar, då ska jag nog följa med.. Komma bort ifrån stan känns ju inte helt fel. Eller om jag ska åka med kompisar till Kreta :)) Får la se, beror på om man hittar en bra resa till ett skapligt pris?!

Vi får nog vänta ett tag med att gå och handla, det åskar nämligen :/ Världens oväder var det här i lördags, så hoppas inte att det blir likadant. Annars ska idag ska vi baka tårta, så kommer min syster på besök :)) haha.

i natt var vi och badade med ett par kompisar i Gransjönäs, var riktigt varmt i vattnet :)

No air - Chris Brown ft jordin sparks :)
Postat av: King-Kong

du är utmanad på min blogg bängman ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback