träningsnarkoman skall jag bli 2008 ;D

imorgon ska jag och träna vid halv 4 o så :) Senare ska jag träffa Cecilia, det var ett tag sen sist. Får se vad vi gör. Måste plugga på kvällen också, har prov på torsdag i engelska. Usch o fy för det. Men uppsatsen gick iaf hyffsat bra, för att vara mig G+..

Nu - ut en sväng o ta ett par bloss
Om ett tag- sängen, det ska bli riktigt skönt. Har sovmorgon ända till halv 8, haha en halv timme. Men vafan alltid något. Jag har ju lite svårt att komma upp på morgonen. Så jag sätter alltid klockan på typ 2 timmar innan jag ska gå upp. Det är rätt skönigt faktiskt :) Det tycker jag att ni ska prova. Eller att ställa fram klockan typ i 30-40 min, som Alexander hade gjort (: Riktigt smart drag det!

Nej, ut vare!
Postat av: Sandra

Svar: jaa det var riktigt kul med singstar faktiskt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback