till helgen..

Nu ska jag snart gå och lägga mig, rätt så stressad dag imorgon. Skolan 9.50, sedan smita ifrån vid halv 11 för att åka ner till stan och möta Anna. Så ska vi gå in på resebyråerna och se om vi kan hitta någon bra resa nästa vecka. Isf blir det antagligen Afrika eller Kanarieörna :) Vi får se vad som lockar mest. Måste titta runt lite och se vad de kan erbjuda till vilket pris och sånt där.. och imorgonkväll blir det att vara med de vanliga Mathilda och Emeliie och våra "helgskompisar".. Vi ska dricka lite hemma hos Emeliie, ska bli lite mysigt sådär! Ska kanske försöka hinna träna efter skolan. Men det är inte säkert. Är nog rätt trött imorgon, för här lär jag ju sitta minst en halv timme till iallfall. Fast jag säger att jag ska gå och lägga mig, så blir det ej så. Fattar dock inte varför det ska behöva vara så?!

Igår var vi med våra helgkompisar, vi mulade varandra, riktigt kul må jag säga. Så sov vi  i lägenheten, var lite svårt att vakna upp imorse med tanke på att de åkte hem vid 1 tiden. Var ju tvungen att gå upp, skulle och möta mamma på sjukhuset vid 8 tiden. Där låg jag dock inte så bra till, de höjer bara dosen ännu mera. Nej, nu måste jag sluta röka och snusa. Inte så himla bra!!

Godnatt!

Postat av: Michelle

Blir det någon resa?
Ja det får du sluta med. Du lovade! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback