söndag (?)

Jag förstår inte varför jag inte går och lägger mig när det är skoldag imorgon? och en annan grej jag inte förstår är varför vi har vanlig skoldag imorgon? Alla de andra skolorna här börjar senare på eftermiddagen och har endast en liten kort information. Kungsgård suger helt enkelt. Måste bädda rent min säng också innan jag går och lägger mig.

ihelgen har jag varit i Linköping o sovit över där hos Tomas, var jätte trevligt och mysigt (: Har även firat Johanna stumpan som fyllde 18 i torsdags. Gav henne en jätte tjusig Adidasjacka ( eller vad tyckte du Johannis? ).
och fikat och snackat massor med Michelle idag har jag gjort,mycket trevligt :)
Postat av: king-kong

jadu bängman.. båda 2 sitter vi uppe som 2 nötter.. det är fucking skola imorn HUR ska vi palla? :P

Postat av: Anonym

Låter som e n bra helg :D

2008-01-07 @ 09:30:52
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: cissi

våran skola började med med vanlig skoldag ;o suck.

2008-01-07 @ 17:25:47
URL: http://ceciliadouhan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback