Fredagkväll

Sitter inne i stan hos Cicci :) Vi har sjungit lite singstar och spelat guitar hero, jättekul. Suger verkligen på det sistnämnda. Ska käka lite godis. Så ska vi hem sen, så ska jag lyssna sönder min nya mp3 som jag äntligen har köpt. Vägrar vara utan musik. Så tråkigt. Nu kan man ju gå ut och gå med lite musik i öronen :) Även ha när man tränar, ha den i bh:n eller något. Eftersom att den är så grymt liten.

Imorgon ska jag upp tidigt för att träna och dra en runda på stan, sen ska jag till Camilla vid 14-tiden för att fira hennes födelsedag. Kan ej närvara hemma hos henne på kvällen. Eftersom att jag ska fira Emeliie då, i Bjärka Säby, på Henkes land :) Ska bli otroligt roligt!

Så hinner nog inte blogga imorgon, kommer ha det skitstressigt. Så säger grattis till damerna redan nu.

GRATTIS KING-KONG PÅ 18 ÅRS-DAGEN :) <3
GRATTIS EMELIIE PÅ 17 ÅRS-DAGEN (: <3

"GLÖM DINA BEKYMMER IMORGON KOMMER NYA"
Postat av: Karin

jaså jag har varit överallt, gillar faktiskt inte grekland så mycket:( alla gör det


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback