Utgång

Imorgon är det ju juldagen, den dagen då alla går ut. Jag ska definitivt inte vara sämre än alla andra, det kan jag lova. Jag kommer att befinna mig inne på Hugo inatt med vänner + pojkvännen :) Jag hoppas att det blir en riktigt trevlig kväll/natt där :) jag är inget stort fan av Hugo precis, men man får väl se till det goda att alla i min ålder är där imorgon. För på otten har de ju satt 20 år-åldersgräns vilket är jävligt dåligt då dom vet att alla ungdomar går ut juldagen.
Man måste dra ganska så tidigt imorgon för att komma in. Jag antar att de inte tar in hur mycket folk som helst. Så vi tänkte att vi skulle vara där till 22-22.30 någongång :) Då lär vi ju komma in förhoppningsvis i alla fall.
Postat av: camilla

vi SKA in ;) årets sista fest i denna staden för mig ju ;D

2008-12-25 @ 15:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback