redan den 23;e

Jaha då är det redan dan före doppardagen som man brukar säga. Den här första terminen i skolan har gått rent ut sagt äckligt snabbt. Det är sjukt, men visst det är väl skönt så att man får lov ganska så fort. Det här lovet ska bara avnjutas med familjen, vännerna och pojkvännen :) Jag tycker faktiskt att julen är mysig. Man får vara med sin familj + släkt och äta god mat och få ge varandra lite saker och bara mysa :)

nu sitter jag hos Fredrik och har precis ätit lite frukost. Jag skulle egentligen ha varit på sjukhuset nu imorse, men glömde ställa om klockan imorse när Fredrik drog till jobbet. Så Moa fick ringa dit åt mig, hahahah! Så tänkte kanske att jag skulle tappa upp ett bad och tända lite ljus o bara koppla av en stund. För vid 13 blir det att ta bussen hem och hämta julklapparna till Fredrik!


GRATTIS MOR PÅ 41 ÅRS-DAGEN

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback