ost&kex

nu sitter jag i köket, tänkte äta lite ost och kex. Det var jättelänge sen jag gjorde det. Orkade aldrg äta det i fredags då vi firade mamma. Var så himla bakis, orkade inte vara social alls mot folket som var här.. Men de förstod varför :) haha. Så tänkte att jag skulle få i mig ett par nu. Sen ska nog jag och grannen hitta på något, men vad det vet i tusan. För i den här staden finns det ju ingenting att göra på kvällarna. Iofs så äre clubaqua idag på otten. Hade kanske varit lite roligt att gå på men inte fan betalar jag 220 kr för att komma in där. Big no! Så får la se vad vi får för oss att göra?!

Men först blir det ett bloss ute på altanen!


 Visst ser det gott ut?

Postat av: Tobias

jag vet, älskar julmust =D

Postat av: Marcus Å

Jag håller fortfarande på men tävlar inte lika ofta! :) Ok, jag har hört om den där fönstertittaren, jobbigt! Här ute på landet är det strålande, vi bor ut mot lönö om du vet var det är? :)

2008-12-28 @ 21:50:14
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback