gooodie

Har varit hos Fredrik hela helgen. Vi har sett på idol och massa annat. Kunde inte sova natten ifrån i fredags till lördags, han kom hem igen vid 3 och kröp ner brevid mig och gu så varmt det blev direkt. Fyfan.. Så det blev att vi sov ett par timmar igår på dagen. Sen åkte vi och köpte pizza och lite annat göttit :) Idag har han haft tvättstugan så har sprungit ett par gånger. Men det har gått bra! Strax efter halv 3 kom mamma o pappa o hämtade mig. Så körde därifrån o hem, gick sådär, vinterdäcken är så vingliga ;S

Nu ska jag snart ta fram Natur-boken och börja läsa lite. Har prov på tisdag!

Postat av: King-Kong

MEN OJ, FRAMSTEG! :D att du börjat plugga tidigare än dagen-innan alltså ;)

2008-12-07 @ 16:08:07
Postat av: Becca

Sv:Tack så mkt gumman :) gullig du är! Kul att ni gillade det! Angående sminkadet, visst kan jag det absolut! Tycker bara det är jättekul, säg till så är jag på plats med borstarna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback