en helg till har gått

Har sovit hos Fredrik sen i torsdags, myspys :) Var hos min faster igår och firade henne och lite så. Fick god mat + god tårta som farmor hade gjort. Så drack jag även lite för mycket vin som vanligt. Hade fasiken velat gått ut i fredags men ingen var ju på ;P haha. Men får bli den 25;e istället. Annars har jag och Fredrik inte gjort så mycket, åt här i fredags sen drog vi till maxi och handlade lite onyttigheter + melon och så åkte vi hem till honom o såg slutet av Idol-finalen. Bra att Kevin vann. Han är superduper bra faktiskt. Kommer säkerligen gå bra för Alice också skulle jag tro, eftersom att det alltid är 2;an som det går bäst för och får den mesta uppmärksamheten. Det verkade som att Alice blev lite putt där i Globen när hon inte vann. Men det ska hon absolut inte hänga läpp för :)

Nu ikväll har jag varit på skafferiet och käkat o pluggat lite med Camilla, Mathilda och Zandra. Såg åkte jag och Camilla även till hennes mamma och fikade på lite lussebullar och pepparkakor, var mysigt :)) Så nu har jag även pluggat lite till, känns som att jag kan rätt mycket. Men ska ändå plugga lite till, för får jag vg på provet så får jag vg i kursen :)

snart är det julafton, redan tredje advent herregud så fort det går :O

Puss!
Postat av: camilla

det går gå kanon för dig imorn :D

2008-12-14 @ 22:56:39
Postat av: Tobias

tack snälla du :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback