The winner takes it all

Var på Mamma Mia nu ikväll med Moa och Mathilda. Den var verkligen kanon bra. Har även varit på musikalen på Cirkus i Stockholm för ett par år sedan riktigt kul, även den var bra! Så jag är helnöjd, jag rekommenderar verkligen alla andra som inte har sett den, att gå och se den. Jag satt med tårar i ögonen typ hela tiden.De har verkligen gjort DET.

Fick reda på idag i skolan att jag ska ha min praktik på SATS här i stan. Ska stå i deras reception och så.
Ska dit imorgon och prata med en tjej som jobbar där om tider och lite vett och etikett. Vad som gäller där hos dem helt enkelt. Får hoppas på att det går bra och att jag får bra tider. Orkar inte börja jätte tidigt på morgonen. För jag är verkligen en morgon-trött-människa som fasan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback