Vagabond

Igår var jag på stan en snabbis på eftermiddagen och gick in på Vagabond och där stod mina fina små skosingar, jag verkligen älskar dem, så himla sköna. Jag kommer att bo i dom under en lång tid framöver.

 Bästa köpet på länge faktiskt!

Efter stan blev detatt åka till farmor och farfar o skriva CV och så pluggade jag lite svenska också. Blev även en fika igår på stan med Mathilda, Cissi, Emelie och Zäta :)
Måste börja ta skolan mer på allvar, var aldrig där idag och gjorde provet. Jag sjukanmälde mig, mådde inte bra för att jag inte hade sovit så mycket inatt och så. Mathilda var hos mig så såg vi på Dirty Dancing, sjukt bra film.. Hoppas ni inte att har missat den som jag hade fram tills förra veckan ;D På eftermiddagen var vi även och åt på Maestro, sjukt god kycklingtallrik där.
Postat av: Becca

ooh huuuh ;(
vill ha dom!!! fyfan.
400 va? fast vill ha vita! oh dom är så sjutk snygga
kan drömma om den på natten (A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback