tisdag

jobbig första dag efter lovet, präst, kurator, sjuksyster och mentorer var med idag och startade upp. De pratade lite igen och så fikade vi. Så gick vi ner till kuratorns rum, och utanför där var det ett bord med ett foto på Andrea, så vacker. Skrev ett par ord på en lapp nedanför, att "du alltid kommer att finnas med oss" . Jag vill inte förstå att det har hänt, det är svårt jävligt svårt att förstå hur en sånn fin och underbar människa kan göra något så tragiskt?

På lunchen så vändes min mage upp och ner typ, så mamma fick komma och hämta mig förut idag. När jag kom hem, så sov jag som en gris. Men har fortfarande ont i magen, så börjar jag må illa också. Usch och fy, jag tycker inte om att vara sjuk. Så är det säkert maginfluensa, som jag inte haft på 5 år typ. Har ju varit så skönt och slippa det, men någon gång ska väl vara nästa gången?

Annars så tänkte jag börja skriva ett CV till Cubus, de ville att jag skulle lämna in ett, de trodde typ att jag kunde få sommarjobb där. Så det ska in med detsamma så fort jag är klar lixom. Ska även lämna ett till mammas jobb och se vad de säger. De har sagt att de slutat ta in familj&släkt, så vi får la se hure blir med jobb.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback