så mycket lurerier.

När jag gick o la mig inatt vid en 2 halv 3 tiden så satt jag på tv:n och skulle se om det var något intressant. Slår på 4;an och glor ett tag, "nattliv" var det. Ni vet sånt där ring-in-program, jag hatar sådana. De luras ju på så mycket pengar så det finns inte. De skulle vara ett ord över.... jag tittade i ca. 30 min. Men ingen av de in-ringande i programmet kunde svaret. Jag svär på att det lika gärna kunde ha varit det första. Det gör bara så där för att det ska tjäna så jävla mycket pengar.
"hej, vem är det jag pratar med? 
" blabla"!
" vad har du för ord till mig?"
" blabla"
" nej, det är tyvärr fel, tack för att du ringde in, hejdå"
Så himla otrevliga är dom. usch! Jag skulle iallafall aldrig få för mig att ringa in, så är det bara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback