26/4

Jag har så jävla ont i halsen, så det finns inte. Måste ta panodil känner jag, men vetitusan om det hjälper egentligen? Vaknade för ett tag sen, har typ bara suttit här. Trodde att det var fint väder ute med en stekande sol, men det vare ju icke tyvärr. Så sola kunde man ju inte.

Till frukost kokade jag 2 ägg och så åt jag avokado.
och nu ska jag snart pressa min egna apelsinjuice

Jag ska försöka börja äta nyttig frukost, så man står sig länge på dagen. Men det kanske inte är möjligt?
kanske om man äter en frukt emellan frukost o lunch och ett litet mål emellan där till Middagen.
Jag är så himla dålig på och äta. Antingen äter jag bara lunch eller bara middag. Men nu genom loppet av det gånga året så ser jag att det inte funkar och göra så. Äter man på fasta tider och sunt så borde det väl vara bra.
Jag har alltid ont i magen, magen blir svullen. Så det vill jag ha bort. Det är så jobbigt. Så nu är det skärpning som gäller för min del. Både med det ena och det andra.

Nu ska jag gå och plugga lite. Har massa  och göra i svenskan till v.19 Annars får jag ig, och det vill jag tamigtusan inte ha!
Postat av: Saara

Oj, berätta mera! Hur kommer man till Barkaby outlet? Vad säljs? :) Tack för hjälpen!

Postat av: Becca

Tack ska du ha :)

2008-04-26 @ 14:21:17
Postat av: Becca

vaaa gör den :D? oh vad braa! glad jag blir, hoppas jag med gillar den då!

2008-04-27 @ 21:13:38
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback