myspys.

Var på streetdance. Var jättesvårt, var fortsättningsgrupp. Jag ska inte fortsätta där, ska börja med en annan grupp på torsdag. Dansen såg jättekul ut men dö svår. Jag hann ju inte med för fasen. Men hoppas det blir bättre på torsdag iallafall. Vi ser fram emot det iallafall jag. Har sett lite på Top model , men var bara tvungen att gå o slå på google.se vem som vann ;) Var så nyfiken. Och vann gjorde ju så klart Jaslene :) Jävligt duktig må jag säga.

Nu måste jag gå och plugga svenska. Måste lämnas in imorgon. Senast! Usch det är ju såå tråkigt. Men det är bara och göra.

Imorgon måste jag plugga administration och E-handel. E-handel är iallafall ett av de roligaste ämnena. Men Turism är det roligaste :)

Nu, sängen och plugga. Ciao!

Postat av: Alexandra

tackar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback