Här står jag.

Åkte till Eneby igår med Cissi och Michelle. Det skulle vara fest. Men det var ju fan helt dött. var inte ett dugg kul. Så vi drog in till stan på en gårdsfest, där blev vi inte heller långvariga. För polisen kom och sa att man var tvungen att vara 20 bast för att dricka ute osv. Så vi städade och gick därifrån. Jag drog ner till M, där satt vi och snacka. Så kom C och A också dit så satt vi där och snackade ännu mer, de drog vid 1-tiden. och då gick vi och la oss. Men somnade inte förräns halv 4-4. För han snackade sådant. Herregud xD Så skulle han dra upp till Stockholm idag vi 10. Så jag drog mig därifrån strax efter halv. Så åkte jag hem och tittade lite på Grey´s Anatomy, mycket bra. Första säsongen :) Så har mina kusiner varit här och fikat o så.

Ikväll ska Cecilia och jag hitta på något, men vi vet dock inte vad.. Några förslag? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback