andraseptember.

var på Liseberg igår, det var klockrent. Men det var jävligt mycket folk. Men det gick bra ändå och vi hade det jättekul :) åkte alla karuseller förutom höjdskräcken. Fanny och jag satte oss i Parisihjulet och höll på och dö. Men till slut så hade vi åkt den 4 gånger ;P Uppswinget börjdade jag tjuta i första gången vi åkte. Men andra gången gick bättre. och så åkte jag kanonen för första gången. Har inte vågat åka den förut. Sammanfattar dagen som sjukt kul :) Tack allihopa och tack Weine för att du körde och orkade hålla dig vaken även fast det var svårt. Tusen tack (:

Idag sov jag till 14 , riktigt skönt :) Så åkte vi till mammas jobb och inventerade. Trist men pengar blir det ju.
Så nu ska vi snart äta. och Pappa har kaklat jättesnyggt i köket. Bild kommer väl någongång.

Och du jag vet vem du är som ringde igår.

Postat av: Karin

ja borlänge låter troligt:)

Postat av: sanna

Godmorgon!
Var med och svara på veckans två frågor i min blogg :) vore grymt kul att se era svar!
Ha en fin måndag, Kram

2007-09-03 @ 08:30:29
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback