stockholm

Nu ska jag bara välja ut en jacka som man kan ha, en varm men ändå inte för varm. Då blir det bara jobbigt och gå. Svettas ihjäl, nej usch. Och skor, fan jag har inga bra. Så det får bli ett par stövlar tror jag? Och väska, får bli farmors gamla :)

Så nu ska jag försöka hitta jackan däruppe eller så får det bli en Everest-parkas kanske? Eller en lång dunjacka?

Nu ska jag fixa det sista och så snart gå till bussen. De andra möter jag nere i stan och resecentrum. Orkar inte åka bil ner , vill se lite folk nu. Om det är några ute (?) .

Ha en bra dag :)
Postat av: Michelle

dunjacka? Du är fan inte klok människa :P
Jag skulle ha tagit en vanlig höstjacka.

2007-10-30 @ 14:11:38
Postat av: elli<3

svar; hehe noooo heting är han :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback