Måndag.

Du vet väl att du aldrig kan få honom lilla gumman? Du fattar väl att han vill ha hon den där söta tjejen? Jag hoppas verkligen inte att du kommer att stå i vägen mer och förstöra ännu mer. Du är inte värd honom. Den söta tjejen är så himla mycket mera värd honom, det ska du veta!

Har varit en sväng med Mathilda och Tessan på stan, så sprang vi även på en hel del kända ansikten :)
Ska åka o dansa om ett tag :) Hoppas att Anna är sjuk så vi kan få lära oss piruetterna mer :)

Åh, allt känns så fel. Alltid ångest!
Postat av: cissi

ÄLSKAR DIG EMELIE!! du betyder något så himlans enormt mycket för mig gumman. ord finns inte ens till när jag får upp tanken av att vi kanske aldrig hade lärt känna varandra om det inte berott på henke. jag är hur himlans underbart glad och allt, att vi blivit så bra vänner som vi är. och jag vill ALDRIG lämna dig. kom ihåg!!; We are going too grow old together baby ;D puss på rumpan <3

Postat av: Anonym

Passa dig. Du har absolut ingen rätt att döma mig, du känner inte mig, lika lite som jag känner dig, så om jag vore du så skulle jag hålla käften och passa mig för saker du inte vet något om.
Och jag menar det.

2007-10-03 @ 14:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback